dinsdag 5 januari 2010

Ding 4: RSS

Op Netvibes rondgefeedst. Wel interessant, maar ik weet niet of dit voor mij nu zo veel nut heeft. Er zijn niet veel sites waarvan ik precies wil bijhouden wat er allemaal op wordt geschreven. En niet alle sites waar mijn belangstelling naar uitgaat hebben RSS. Maar misschien moet ik er gewoon aan wennen, moet ik nog even leren, zonder zijwieltjes te feedsen, en kan ik dan niet meer zonder.

Ik wist niet hoe ik de feeds die ik op mijn Netvibes private page had gezet naar mijn public page moest verplaatsen. Uiteindelijk heb ik ze maar weer opnieuw opgezocht.

Netvibes lijkt me wat gebruikersvriendelijker dan iGoogle. Vooralsnog lukt het me althans niet, in iGoogle tabbladen aan te maken. Een voordeel van iGoogle is wel dat het fijn aansluit op Google-zoeken en Gmail.

1 opmerking:

  1. Hoi Joop,

    Geen toepassingen denkbaar wat betreft vogelaar-sites, blogs etc.?

    Het gaat er uiteindelijk om dat we ontdekken of en zo ja wat en hoe we er aan hebben voor onze klanten.

    BeantwoordenVerwijderen